2009. május 30., szombat

Recept kerestetik

A TV Paprika műsorán futott az utóbbi időben egy műsor a Nagy Angol Menü címmel. Azt nem tudom, hogy mennyire régi, a lényege, hogy a legjobb angol szakácsok versenyeztek azért, hogy ki főzhet az angol királynőnek a születésnapja alkalmából.

A lényeg: a győztes desszert egy VANÍLIASODÓ-TORTA lett. Annyira ínycsiklandóan nézett ki, szívesen elkészíteném, de az interneten nem találok hozzá receptet. Az egyik szakácskönyvemben (Nélkülözhetetlen desszertek) ráleltem egyre, de jó lenne látni másikat is, nem szeretnék sütés közben meglepődni...

A kérésem tehát az lenne, hogy ha bármelyikőtök készített már ilyet, vagy egyszerűen csak tud olyan könyvet, amiben szerepel ez a recept, kérem ossza meg velem! A végeredményről pedig majd beszámolok!

5 megjegyzés:

lúdanyó írta...

Szia, én nem láttam ezt a műsort, de ez ugyanaz lenne, mint a "Baked custard" nevű angol édesség? Ez egy vanilia sodó, amit megsütnek a sütőben. Ha úgy gondolod, hogy igen, akkor elküldöm neked, majd kifényképezem a szakácskönyvemből :) Kipróbáltuk, finom volt ez a változat.

Névtelen írta...

Szia!
Ez a Custard Tart, a műsorban készült süti receptje itt található. Tudom, mert rákerestem, nekem is nagyon megfogta a képzeletemet, de még nem csináltam meg.
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/database/custardtartwithgarib_81804.shtml

Anett írta...

Sziasztok!

Úgy látom, mindketten ugyanarra gondoltatok, én csak a magyarra fordított nevét jegyeztem meg, nem emlékszem kiírták-e angolul.

Lúdanyó!

Igen, egy tésztaágyban sült vanília sodóról van szó. Nagyon örülnék ha elküldenéd azt a receptet ami neked van! Köszönöm szépen!

Névtelen!

Köszönöm neked is a receptet, mindenképpen össze fogom vetni őket és a legszimpatikusabbat elkészítem. Vagy ha nagyon finom, akkor szépen sorban mindegyiket. :)

lúdanyó írta...

Elküldöm neked emailben, lefényképeztem a receptet :)

erás írta...

Szia!

Én is láttam a tévében ezt a műsort és nekem is ez a torta keltette fel az érdeklődésem.
Olvastam,hogy neked sikerült megszerezned a receptet. Kérlek, ha lehet küld el a részemre a receptet. Köszönöm szépen.
E-mail címem: hajagosne.erika@gmail.com